مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-18سياسي

فارس من| سازوکار لازم برای خرید برنج داخلی فراهم شود


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم مازندران تمایل به سمت ارقام محلی برنج از نوع طارم دارند، گفت: دولت در زمینه توزیع نکردن برنج وارداتی در زمان خاص از جمله زمان برداشت محصول سازوکارهای لازم را ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان  به داد شالیکاران شمال کشور برسید  خواستار پیگیری این سوژه شدند.

منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: هنوز نتوانستیم دولت را قانع کنیم که برنج را با قیمت مناسب از کشاورز خریداری کند البته منظورمان نیست دولت برنج را از کشاورز خریداری کند، بلکه منظور این است زمینه خرید برنج را فراهم کند.

وی با تاکید بر ضرورت بحث ممنوعیت واردات به ویژه در زمان برداشت محصول برنج، خاطر نشان کرد: وقتی برنج کشاورز وارد بازار می شود نباید قیمت فروش از هزینه تولید کمتر باشد؛ این مسئله ضربه به تولید است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تولید را همیشه خط مقدم قرار دهیم، اضافه کرد: از جمله مواردی که در این زمینه کمک کننده خواهد بود، اختصاص یارانه به مصرف کننده است که در درازمدت پاسخگو خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| سازوکار لازم برای خرید برنج داخلی فراهم شود

فارس من| سازوکار لازم برای خرید برنج داخلی فراهم شود